CHARIZMA_aperio building

Firma od dawna zastanawiała się, jak dotrzeć ze swoim przekazem do młodych przedsiębiorców, którzy stawiają pierwsze kroki w świecie nowoczesnych technologii oraz finansów.

CHARIZMA and TestArmy

Sprzymierzone siły

Branding który stworzyliśmy dla firmy TestArmy, zrobił na Aperio tak wielkie wrażenie, że dołączyli do grona naszych klientów. Co więcej, połączyliśmy siły z firmą TestArmy. Stworzyliśmy jeden zespół, aby razem z Aperio pracować nad tym projektem. Widzieliśmy jednak, że stworzenie idei dla Aperio, będzie jak rozwiązanie równania z kilkoma niewiadomymi, dlatego postanowiliśmy zacząć od zera.

CHARIZMA_aperio-multilayer-GIF

Idea tożsamości marki

Punktem wyjścia było dla nas zrozumienie samej marki, tego kim jest i jaką wartość chce ofiarować swoim klientom. Firma łączy wiedzę finansową z najnowszymi technologiami.

CHARIZMA_aperio Moodboard

Naszym celem było przyciągnięcie do marki młodych przedsiębiorców, którzy cenią profesjonalizm na równi z partnerskimi relacjami w biznesie.

CHARIZMA_aperio contrast

Postanowiliśmy, że nowy wizerunek marki będzie miał wielowymiarowy charakter, oparty na kontraście. Dzięki temu udało nam się zderzyć stosunkowo nudną branżę, jaką są finanse, z nowatorskim podejściem do biznesu firmy Aperio.

CHARIZMA_aperio logo animationa

CHARIZMA_aperio logo

CHARIZMA_aperio identity

CHARIZMA_aperio identity icons

CHARIZMA_aperio brochure cover

CHARIZMA_aperio powerpoint template

CHARIZMA_aperio Responsive Web Design

Nowy projekt firmowej strony

Odzwierciedleniem idei marki stała się również strona internetowa Aperio. Odważna, wyrazista, a jednocześnie intuicyjna i czytelna doskonale oddaje charakter marki. Nasza współpraca z Aperio nie ograniczyła się do zaprojektowania strony internetowej. Stworzyliśmy dla firmy również całą identyfikację graficzną oferty.Właściciele firmy byli pod takim wrażeniem, że postanowili kuć żelazo póki gorące i wzięli udział w sesji zdjęciowej, której efekty możecie podziwiać na stronie www. Ten prosty zabieg pozwolił na pokazanie, innego, ludzkiego oblicza firmy, która działa w branży zdominowanej przez liczby, statystyki i kody.

CHARIZMA_aperio Team

CHARIZMA_aperio Web Design_mobile version

„Nowa, opracowana dla nas marka naprawdę pomogła nam wyróżnić się na rynku, a nasza nowa strona internetowa już dostarcza nam klientów. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych prac i współpracy dlatego zaangażowaliśmy studio do świadczenia dodatkowych usług, które pomogą nam dalej rozwijać naszą działalność.”

 

Brian O’Mahony, Head of Business Excellence

Co zrobiliśmy:

  • logo
  • identyfikacja wizualna
  • szablony powerpoint
  • broszury
  • strona internetowa
  • wdrożenie strony
  • księga znaku
  • administracja strony