CHARIZMA_Hayatmart logotype

Tworzenie marki od zera

Hayatmart odezwał się do nas jeszcze zanim został Hayatmartem. Braliśmy udział w każdym etapie budowania marki: od ustalania nazwy i koncepcji wizualnej, aż do kompleksowej tożsamości marki. Obserwowaliśmy jak Hayatmart wchodzi na rynek lifestyle i elektroniki, gdzie płynnie porusza się między sektorem B2B i B2C.

 

CHARIZMA_Hayatmart logo process

CHARIZMA_Hayatmart logo safe margin

CHARIZMA_Hayatmart target

Koncentracja na celach

Zlecenie wydawało się standardowe: zaprojektować nazwę, logo i stronę internetową. A jednak kryło się w nim wyzwanie – musieliśmy zmierzyć się z nieznanym nam wcześniej rynkiem bliskowschodnim. Obszerne badanie rynku pozwoliło nam zrozumieć prawa jakie nim rządzą oraz poznać preferencje konsumentów i kod wizualny. Wyposażeni w tę wiedzę, mogliśmy nadać marce kształt i charakter zgodne z kontekstem kulturowym. Po ustaleniu nazwy, skoncentrowaliśmy się na stronie wizualnej, projektując logo oraz paletę kolorystyczną.

 

CHARIZMA_Hayatmart logo meaning

Logo z przekazem

Projektując logo, chcieliśmy by opowiadało historię naszego klienta. Logo na bazie litery H odzwierciedla świat branży e-commerce, w którym zacierają się granice geograficzne i spotykają się klienci i przedsiębiorcy ze wszystkich zakątków świata.

CHARIZMA_Hayatmart logo pattern

CHARIZMA_Hayatmart website

Strona internetowa to kolejny ważny etap zlecenia. Musi być przyjazna dla użytkownika i atrakcyjna wizualnie. Dzięki temu zatrzymamy klientów. Nasz zespół zaprojektował bazę strony internetowej. Klient we współpracy z zewnętrznym zespołem deweloperskim może teraz ją swobodnie rozbudowywać i testować nowe rozwiązania.

CHARIZMA_Hayatmart homepage website

CHARIZMA_Hayatmart web icons

CHARIZMA_Hayatmart Brand Book cover

Zaufaj księdze znaku

Wiedzieliśmy, że Hayatmart jako młoda i rozwijająca się marka, będzie potrzebować częstych zmian i aktualizacji strony internetowej. Aby wesprzeć ich w tych zdaniach, przygotowaliśmy księgę znaku z dokładnymi wytycznymi jak stosować poszczególne elementy graficzne oraz poradami z zakresu UX, brandingu i fotografii. Dzięki temu łatwiej będzie Hayatmartowi zachować charakterystyczny wizerunek.

CHARIZMA_Hayatmart brand book inside 1

CHARIZMA_Hayatmart brand book inside 2

CHARIZMA_Hayatmart powerpoint template

CHARIZMA_Hayatmart brand identity

„Jeśli CHARIZMA utrzyma wysoką jakość, już zawsze będę ich klientem.”

Hayat Aleyashi, twórca, HayatMart

Sukces na horyzoncie

Chociaż sklep internetowy Hayatmart działa na najwyższych obrotach, młoda marka musi nadal intensywnie pracować. Stworzony przez nas wizerunek pomoże Hayatmartowi utrwalić swą pozycję na bliskowschodnim rynku sprzedaży detalicznej.

What We Did:

  • Badanie rynku

    Nazwa

    Logo

    Wizytówki

    Papier firmowy

    Prezentacja w PowerPoint

    Projekt strony internetowej

    księga znaku