CHARIZMA_TaxAGroup website_mobile version

Od strony interentowej do nowej wizji

Firma TaxGroup poprosiła nas o zaprojektowanie nowej strony internetowej. Kiedy jednak przyjrzeliśmy się tej marce bliżej, uznaliśmy, że firmowa witryna to tylko jeden z elementów, który należy zmienić. Tak oto rozpoczęła się nasza współpraca z TaxaGroup. Od razu zauważyliśmy, to co wyróżnia tę markę. Największą siłą firmy jest bowiem zespół. Wydawać by się mogło, że eksperci z wieloletnim doświadczeniem i ogromną wiedzą nie potrafią już mówić o kwestiach podatkowych w prosty i przystępny sposób. Tymczasem im udało się osiągnąć dużo więcej. TaxGroup uczyniła ze swojej branżę przyjazną i zrozumiałą dziedzinę. Co w przypadku podatków wydaje się niemal niemożliwe. To ogromna wartość i siła tej marki. Dzięki temu, że dla TaxGroup ważni są ludzie, a nie statystyki i cyferki, firma od lat cieszy się zaufaniem swoich klientów.

 

CHARIZMA_TaxAGroup rebranding_Nadodrze

Idea – kreacja – rebranding

TaxGroup to zespół energicznych i otwartych ludzi, dla których praca jest również pasją. Niestety, ich poprzednia identyfikacja graficzna sugerowała coś zupełnie innego. Z racji tego, że firma jest obecna na rynku już od dawna, kreacja marki nie odpowiadała obecnym trendom i aktualnym potrzebom rynku. Przez to firmie bardzo trudno było przekonać do siebie młodych przedsiębiorców, dla których pierwsze wrażenie bywa często decydujące. Dzięki nowej identyfikacji graficznej TaxGroup zaprezentowała swoją unique selling proposition, tę wartość, która wyróżnia ją na tle konkurencji.

CHARIZMA_TaxAGroup rebranding_4 Photos

CHARIZMA_TaxAGroup Logo 1060x727

Ostre cięcie

Pierwszym krokiem było zaprojektowanie logotypu. Postanowiliśmy, że symbolem marki staną się dwie litery – T i G. Oczywiste nawiązanie do nazwy firmy zostało przełamane ostrym cięciem. Zabieg ten nadał logo nieco dynamiki. Co istotne – stał się również odzwierciedleniem misji firmy, czyli ostrego cięcia zbędnych obciążeń finansowych klientów.

CHARIZMA_Tax Advisors Group Rebranding_Logo

CHARIZMA_TaxAGroup notebook with logo

CHARIZMA_TaxAGroup logo construction

CHARIZMA_TaxAGroup identity elements

CHARIZMA_TaxAGroup rebranding_People in office

CHARIZMA_TaxAGroup office view

Wrocław – to brzmi dumnie

Firma nigdy natomiast nie odcinała się od swoich korzeni. Cały ekipa pochodzi z Wrocławia. TexGroup to mały zespoł, któremu nigdy nie odpowiadały koropracyjne standardy. Podczas gdy firmy z branży finansowej chcą uchodzić za instytucje o charakterze międzynarodowym, TaxGroup stawia na osobisty kontakt, gardzi natomiast przedmiotowym podejściem. Rodzinne miasto jest częścią ich tożsamości, także tej biznesowej. Postanowiliśmy wykorzystać ten fakt w naszej strategii rebrandingowej. Dziś wiemy, że był to właściwy kierunek.

CHARIZMA_TaxAGroup rebranding_Team photos

CHARIZMA_TaxAGroup rebranding_Wroclaw Nadodrze

CHARIZMA_TaxAGroup website_desktop version

Strona zorientowana na użytkownika

Uznaliśmy, że podatki są same w sobie tak skomplikowane, że TaxGroup potrzebuje prostej i czytelnej strony. Dlatego dużą rolę w jej projektowaniu odegrało UX (user experience), czyli tworzenie pozytywnego doświadczenie użytkownika. Zadbaliśmy o to, aby wszystkie niezbędne informacje były widoczne na pierwszy rzut oka.

CHARIZMA_Tax-Advisors-GIF

CHARIZMA_TaxAGroup web design

Przyjazna nawigacja, czytelny przekaz, ułatwiły użytkownikom poruszanie się po stronie i kontakt z firmą.

CHARIZMA_TaxAGroup rebranding_Mobile website

CHARIZMA_Tax Advisors Group_Jakub Boberski

„Wiedza oraz doświadczenie okazały się pomocne zarówno w fazie tworzenia technicznej specyfikacji strony, jak również w trakcie całego procesu jej budowy. Współpraca z firmą zawsze przebiega sprawnie i cechuje się wysokim poziomem merytorycznym. Doświadczenie i wysoki poziom umiejętności prezentowanych przez studio CHARIZMA pozwala nam potwierdzić, że firma jest godna polecenia”

Jakub Boberski, Patner, Tax Advisors Group Sp. z o.o., Tax Advisors Company

Sukces, nie tylko w liczbach

TaxGroup to jedna z najczęściej nagradzanych firm doradztwa podatkowego w kraju. Prestiżowe wyróżnienia, czołowe pozycje w branżowych rankingach i najważniejsz, uznanie klientów – aż trudno uwierzyć, że to wszystko udało się osiągnąć firmie, której zespół liczy 30 osób. Po zaprezentowaniu nowej strony internetowej do tychże nagród dołączyły kolejne. Eksperci docenili witrynę za to, że jest czytelna i nowoczesna. Jednym słowem – nastawiony na użytkownika. Życzymy firmie dalszych sukcesów i cieszymy się, że możemy nadal wspierać tę markę we wszystkich projektach brandingowych.

Co zrobiliśmy

  • ANALIZA MARKI
  • Logo
  • IDENTYFIKACJA WIZUALNA
  • STRONA INTERNETOWA
  • WDROŻENIE STRONY
  • WSPARCIE I ADMINISTRACJA STRONY