
TestArmy
TestArmy to marka, która od zawsze miała na siebie pomysł. Potrzebowała jedynie kogoś, kto nada tej idei realny kształt i uczyni z niej spójną strategię.
Armia, która wymieniła broń
TestArmy to marka, która niezaprzeczalnie podąża swoją drogą i potrafi się wyróżnić. Idea marki – armii do zadań specjalnych, okazała się strzałem w dziesiątkę dla firmy, która działa w branży IT. Jednak niespójne i nieco archaiczne elementy wczesnej identyfikacji wizualnej przypominał zasłużony, ale stary karabin, który zdążył pokryć się rdzą. Nowe logo, naszego autorstwa jest jak poręczna, szybka i elegancka broń. Idealna dla armii ekspertów IT.
Cel – pal – rebranding
Punktem wyjścia była dla nas szczegółowa analiza obecnej sytuacji marki. Skupiliśmy się zarówno na jej mocnych stronach, jak i na obszarach, które wymagają wsparcia. Dzięki konsultacjom z kluczowymi osobami w firmie, przekonaliśmy się, co wyróżnia markę i jednocześnie stanowi o jej sile. Informacje te stały się mocnym fundamentem nowej strategii.
Geneza logotypu
Inspiracją do stworzenia logotypu marki był znak najpotężniejszej armii na świecie. Uznaliśmy jednak, że armia ekspertów IT zasługuje na nowoczesną i wyrazistą identyfikację graficzną. Dlatego postawiliśmy na żywe kolory, zróżnicowany font, przy jednoczesnym uproszczeniu samego znaku.Tworząc logo dla TestArmy, postawiliśmy na wieloznaczność symboliki gwiazdy. Z jednej strony gwiazdki łączą się z oceną, a zatem z testowaniem. Z drugiej – gwiazdy symbolizują jakość. Połączenie gwiazdy z literą “T”, wydaje się prosta koncepcją. W tym przypadku sprawiliśmy jednak, że logo odzwierciedla wartości kluczowe dla marki.
Marketingowy arsenał
W rebrandigowym arsenale TestArmy znalazły się również ulotki, wizytówki oraz roll-up. Dajemy słowo – nie ma lepiej wyposażonej armii.
Uzbroiliśmy TestArmy również w nową stronę internetową. Od samego początku naszym celem było połączenie atrakcyjnego designu z aspektem funkcjonalnym. Zaprojektowaliśmy stronę od podstaw. Zadbaliśmy o jakość grafik, przeprowadziliśmy analizę UX. A wszystko po to, aby witryna była przyjazna dla użytkowników, czyli potencjalnych klientów TestArmy.
„Szukaliśmy studia graficznego z doświadczeniem w rebrandingu i odświeżaniu wizerunku. Zależało nam na wizualizacji naszych atutów, czyli godnych zaufania specjalistów i najwyższej klasy usług. CHARIZMA okazała się być dokładnie takim partnerem, jakiego potrzebowaliśmy. Profesjonalne podejście i przywiązywanie ogromnej wagi do potrzeb klienta niewątpliwie wyróżniają studio spośród innych agencji kreatywnych.”
Wojciech Mróz, Managing Partner, TestArmy