CHARIZMA_TestArmy Old logo with values

Nowoczesna armia

TestArmy, firma z branży IT, konsekwentnie podąża swoją drogą i potrafi się wyróżnić. ”Armia do zadań specjalnych” – idea marki okazała się strzałem w dziesiątkę. Jednak niespójne i archaiczne elementy wczesnej identyfikacji wizualnej nie odzwierciedlały tej idei. Rebranding i nowe logo naszego autorstwa sprawiły, że marka odzyskała wizerunek właściwy dla nowoczesnej armii ekspertów IT.

CHARIZMA_TestArmy 3 pillars

Cel – pal – rebranding

Punktem wyjścia akcji rebrandingowej była szczegółowa analiza marki. Zarówno jej mocnych stron, jak i obszarów wymagających wsparcia. Dzięki konsultacjom z kluczowymi osobami w firmie, zrozumieliśmy, co wyróżnia markę i jednocześnie stanowi o jej sile. Te informacje stały się fundamentem nowej strategii.

CHARIZMA_TestArmy logo element

CHARIZMA_TestArmy_Logo-construction

Geneza logotypu

Inspiracją do stworzenia logotypu TestArmy był znak Uznaliśmy wspólnie, że charakter TestArmy najlepiej odda nowoczesna i wyrazista identyfikacja wizualna. Postawiliśmy na żywe kolory, zróżnicowany font i uproszczenie znaku graficznego. Ważna była wieloznaczność symboliki gwiazdy. Z jednej strony gwiazdki sugerują ocenę, a zatem testowanie. Z drugiej, symbolizują jakość. Nasz projekt logo odzwierciedla wartości kluczowe dla marki.

CHARIZMA_Testarmy logo

CHARIZMA_TestArmy business cards

Marketingowy arsenał

Uzbroiliśmy TestArmy po zęby. W rebrandigowym arsenale znalazły się ulotki, wizytówki, roll-up oraz nowa strona internetowa, którą zaprojektowaliśmy od zera. Naszym celem było połączenie atrakcyjnego designu z funkcjonalnością. Zadbaliśmy o jakość grafik i przeprowadziliśmy analizę UX. A wszystko po to, aby witryna była przyjazna dla użytkowników, czyli potencjalnych klientów TestArmy.

CHARIZMA_TestArmy-Claim

TestArmy Identity elements

CHARIZMA_TestArmy website desktop

Uzbroiliśmy TestArmy również w nową stronę internetową. Od samego początku naszym celem było połączenie atrakcyjnego designu z aspektem funkcjonalnym. Zaprojektowaliśmy stronę od podstaw. Zadbaliśmy o jakość grafik, przeprowadziliśmy analizę UX. A wszystko po to, aby witryna była przyjazna dla użytkowników, czyli potencjalnych klientów TestArmy.

CHARIZMA TestArmy_Website

CHARIZMA_TestArmy mobile website

„Szukaliśmy studia graficznego z doświadczeniem w rebrandingu i odświeżaniu wizerunku. CHARIZMA okazała się być dokładnie takim partnerem, jakiego potrzebowaliśmy. Profesjonalne podejście i przywiązywanie ogromnej wagi do potrzeb klienta niewątpliwie wyróżniają studio spośród innych agencji kreatywnych.”

 

Wojciech Mróz, Managing Partner, TestArmy

CHARIZMA_TestArmy 3 logos

Armia zawodowców

TestArmy znalazł odzwierciedlenie zarówno w logotypie, jak i stronie internetowej. Militarna symbolika doskonale odzwierciedla cechy i umiejętności niezbędne w branży IT: perfekcję, dokładność i wiedzę, zastosowane w praktyce.

Co zrobiliśmy?

  • ANALIZA MARKI
  • WARSZTATY KOMUNIKACYJNE
  • Logo
  • IDENTYFIKACJA WIZUALNA
  • STRONA INTERNETOWA
  • MATERIAŁY REKLAMOWE I PROMOCYJNE
  • IKONY ORAZ ILUSTRACJE