TestArmy Old logo with values

Armia, która wymieniła broń

TestArmy to marka, która niezaprzeczalnie podąża swoją drogą i potrafi się wyróżnić. Idea marki – armii do zadań specjalnych, okazała się strzałem w dziesiątkę dla firmy, która działa w branży IT. Jednak niespójne i nieco archaiczne elementy wczesnej identyfikacji wizualnej przypominał zasłużony, ale stary karabin, który zdążył pokryć się rdzą. Nowe logo, naszego autorstwa jest jak poręczna, szybka i elegancka broń. Idealna dla armii ekspertów IT.

CHARIZMA_TestArmy 3 pillars

Cel – pal – rebranding

Punktem wyjścia była dla nas szczegółowa analiza obecnej sytuacji marki. Skupiliśmy się zarówno na jej mocnych stronach, jak i na obszarach, które wymagają wsparcia. Dzięki konsultacjom z kluczowymi osobami w firmie, przekonaliśmy się, co wyróżnia markę i jednocześnie stanowi o jej sile. Informacje te stały się mocnym fundamentem nowej strategii.

CHARIZMA_TestArmy logo element

CHARIZMA_TestArmy_Logo-construction

Geneza logotypu

Inspiracją do stworzenia logotypu marki był znak najpotężniejszej armii na świecie. Uznaliśmy jednak, że armia ekspertów IT zasługuje na nowoczesną i wyrazistą identyfikację graficzną. Dlatego postawiliśmy na żywe kolory, zróżnicowany font, przy jednoczesnym uproszczeniu samego znaku.Tworząc logo dla TestArmy, postawiliśmy na wieloznaczność symboliki gwiazdy. Z jednej strony gwiazdki łączą się z oceną, a zatem z testowaniem. Z drugiej – gwiazdy symbolizują jakość. Połączenie gwiazdy z literą “T”, wydaje się prosta koncepcją. W tym przypadku sprawiliśmy jednak, że logo odzwierciedla wartości kluczowe dla marki.

CHARIZMA_Testarmy logo

CHARIZMA_TestArmy business cards

Marketingowy arsenał

W rebrandigowym arsenale TestArmy znalazły się również ulotki, wizytówki oraz roll-up. Dajemy słowo – nie ma lepiej wyposażonej armii.

CHARIZMA_TestArmy-Claim

TestArmy Identity elements

CHARIZMA_TestArmy website desktop

Uzbroiliśmy TestArmy również w nową stronę internetową. Od samego początku naszym celem było połączenie atrakcyjnego designu z aspektem funkcjonalnym. Zaprojektowaliśmy stronę od podstaw. Zadbaliśmy o jakość grafik, przeprowadziliśmy analizę UX. A wszystko po to, aby witryna była przyjazna dla użytkowników, czyli potencjalnych klientów TestArmy.

CHARIZMA TestArmy_Website

CHARIZMA_TestArmy mobile website

„Szukaliśmy studia graficznego z doświadczeniem w rebrandingu i odświeżaniu wizerunku. Zależało nam na wizualizacji naszych atutów, czyli godnych zaufania specjalistów i najwyższej klasy usług. CHARIZMA okazała się być dokładnie takim partnerem, jakiego potrzebowaliśmy. Profesjonalne podejście i przywiązywanie ogromnej wagi do potrzeb klienta niewątpliwie wyróżniają studio spośród innych agencji kreatywnych.”

 

Wojciech Mróz, Managing Partner, TestArmy

CHARIZMA_TestArmy 3 logos

Armia profesjonalnych testerów

Brand idea TestArmy znalazła odzwierciedlenie zarówno w logotypie, jak i stronie internetowej. Jak pokazuje przykład TestArmy, militarna symbolika doskonale odzwierciedla cechy i umiejętności niezbędne w branży IT: perfekcja, dokładność i wiedza, wykorzystywana w praktyczny sposób.

 

Potencjał TestArmy jest ogromny. Dowodem tego jest dofinansowanie o wysokości 1,5 mln, które firma otrzymała od Prime Found. A już wkrótce TestArmy pojawi się na giełdzie papierów wartościowych.

Co zrobiliśmy?

  • ANALIZA MARKI
  • WARSZTATY KOMUNIKACYJNE
  • Logo
  • IDENTYFIKACJA WIZUALNA
  • STRONA INTERNETOWA
  • MATERIAŁY REKLAMOWE I PROMOCYJNE
  • IKONY ORAZ ILUSTRACJE