CHARIZMA_Turtle logo

Turtle Rover to dynamicznie rozwijający się start-up, który zrodził się z fascynacji nowymi technologiami oraz kosmosem. Po prostu, ci młodzi entuzjaści potrzebowali kogoś, kto zaprezentuje ich kosmiczną ideę tutaj, na Ziemi. Tak oto zaczęła się nasza współpraca.

CHARIZMA_Turtle 3 pictures

Brak grawitacji, brak zasad

Podczas tworzenia logo dla innowacyjnego produktu, nie powinno ograniczać się do jego kształtu lub nazwy. Jednak w tym przypadku zainspirowani przestrzenią kosmiczną, planetami oraz samym produktem chcieliśmy wykorzystać jego oryginalną nazwę i nawiązać do tego podczas pracy nad wizerunkiem marki.

CHARIZMA_Turtle-Rover_logo-design-GIF

Żółw w kosmosie

Inspiracji nie musieliśmy szukać daleko. Turtle Rover to łazik, który pozwala odkrywać i dokumentować miejsca, które są dla człowieka niedostępne. Pomysł na logotyp wiąże się z jego konstrukcją. Urządzenie zostało zaprojektowane tak, że jego koła poruszają się w różne strony, niezależnie od siebie. Symbol skorupy żółwia jest natomiast naturalnym nawiązaniem do nazwy i jego minimalistycznego brandu.

CHARIZMA_Turtle Rover_riding dirty

CHARIZMA_Turtle Rover_part with logo

CHARIZMA_Turtle Logo animation

Postawiliśmy na – nieoczywiste w tej branży – rozwiązania kolorystystyczne. Dzięki temu ten młody i dynamiczny start-up pokazał, że podąża własną drogą. Tak samo jak stworzony przez niego łazik.

CHARIZMA_Turtle 3 pictures with identity

CHARIZMA_Turtle Rover packaging

CHARIZMA_Turtle-Rover_app-icons

CHARIZMA_Turtle Rover_behind the rocks

CHARIZMA_Turtle-app-design-GIF

Aplikacja jako część brandu

Aby zachować wizerunkową spójność marki, zaprojektowaliśmy również interfejs aplikacji Turtle Rover. Było to nie lada wyzwanie, ponieważ interfejs musiał być zaprojektowany zgodnie z restrykcyjnymi wymaganiami programistów, a jednocześnie być zgodny z wartościami marki.

CHARIZMA_Turtle app icons

CHARIZMA_Turtle app in use

Ostatecznie udało nam się stworzyć funkcjonalny interfejs, który spełnił oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników.

Turtle Rover Backpack

Olbrzymi skok technologiczny

Kampania crowdfundingowa Turtle Rovera na Kickstarterze okazała się ogromnym sukcesem. Zespół zebrał ponad 66 000 euro, przekraczając swój początkowy cel o 112%. To nie lada wyczyn, biorąc pod uwagę, że kosmiczny łazik, to produkt skierowany do specyficznej i wymagającej grupy docelowej. Jesteśmy przekonani, że to jeszcze nie koniec tej kosmicznej przygody. Firma pozyskuje bowiem nowe fundusze, udoskonala swój produkt i przekracza kolejne granice.

Co zrobiliśmy:

  • Logo
  • IDENTYFIKACJA WIZUALNA
  • INTERFEJS UŻYTKOWNIKA
  • elementy kampanii kickstarter
  • ikony oraz ilustracje
  • księga znaku