CHARIZMA_Turtle logo

Turtle Rover to dynamicznie rozwijający się start-up, który zrodził się z fascynacji kosmosem. Nasza współpraca rozpoczęła się od zlecenia na opracowanie kompleksowej strategii marketingowej.

CHARIZMA_Turtle 3 pictures

Brak grawitacji, brak zasad

Podczas tworzenia logo dla innowacyjnego produktu, nie powinno ograniczać się do jego kształtu lub nazwy. Jednak w tym przypadku postanowiliśmy złamać zasady. Zainspirowani przestrzenią kosmiczną oraz samym produktem postanowiliśmy nawiązać do nich podczas pracy nad wizerunkiem marki.

CHARIZMA_Turtle-Rover_logo-design-GIF

Żółw w kosmosie

Turtle Rover to łazik, który pozwala odkrywać i dokumentować miejsca niedostępne dla człowieka. Nasz logotyp odzwierciedla konstrukcję łazika, którego koła poruszają się we wszystkie strony, niezależnie od siebie.

CHARIZMA_Turtle Rover_riding dirty

CHARIZMA_Turtle Rover_part with logo

CHARIZMA_Turtle Logo animation

Wybierając kolory, postawiliśmy na rozwiązania nieoczywiste w tej branży . Dzięki temu młody i dynamiczny start-up pokazał, że podąża własną drogą. Tak jak stworzony przez niego łazik.

CHARIZMA_Turtle 3 pictures with identity

CHARIZMA_Turtle Rover packaging

CHARIZMA_Turtle-Rover_app-icons

CHARIZMA_Turtle Rover_behind the rocks

CHARIZMA_Turtle-app-design-GIF

Aplikacja jako część brandu

Aby zachować wizerunkową spójność marki, zaprojektowaliśmy również interfejs aplikacji Turtle Rover. Było to nie lada wyzwanie: interfejs musiał odpowiadać restrykcyjnym wymaganiom programistów, a jednocześnie być intuicyjny i ciekawy dla użytkownika.

CHARIZMA_Turtle app icons

CHARIZMA_Turtle app in use

Udało nam się stworzyć funkcjonalny i spójny z marką interfejs, który spełnił oczekiwania wymagających użytkowników.

Turtle Rover Backpack

Sukces kosmicznej przygody

Kampania crowdfundingowa Turtle Rovera na Kickstarterze odniosła ogromny sukces. Zespół zebrał ponad 66 000 euro, czyli o 112% więcej niż planował. To ogromne osiągnięcie, biorąc pod uwagę, że kosmiczny łazik, to produkt skierowany do wymagającej i niedużej grupy docelowej. Jesteśmy przekonani, że to dopiero początek kosmicznej przygody. Firma pozyskuje bowiem nowe fundusze i udoskonala swój produkt, by przekraczać kolejne granice.

Co zrobiliśmy:

  • Logo
  • IDENTYFIKACJA WIZUALNA
  • INTERFEJS UŻYTKOWNIKA
  • elementy kampanii kickstarter
  • ikony oraz ilustracje
  • księga znaku