CHARIZMA_Verstiuk_Hanging sign

Apetyt rośnie w miarę jedzenia

Verstiuk Production, agencja wideo, która zyskała już duże uznanie, dzięki swoim “wyjaśniającym animacją”, potrzebowała pomocy w rozwoju wizualnym swojej marki. Marka, która sama wspierała wizerunkowo inne firmy, postanowiła oddać się w nasze ręce.
Dlatego aspekty wizualne były dla marki niezwykle istotne. Zasada jest prosta – im lepsza tożsamość marki, tym większa szansa na stworzenie wysokiej jakości materiałów promocyjnych dla uznanych firm B2B, obiecujących start-upów i wpływowych specjalistów ds. marketingu.

CHARIZMA_Verstiuk_Brand-positioning-GIF

CHARIZMA_Verstiuk_Client Sketches

CHARIZMA_Verstiuk_Moodboard

Prostota kluczem do sukcesu

Verstiuk zwrócił się do nas, określając jasno swój cel. Zależało im na tym, aby wyróżnić się na rynku, który powoli zmieniał się w “czerwony ocean”. Mimo, że ich portfolio było naprawdę imponujące, potrzebowali, kogoś, kto opracuje strategię brandingową dla Verstiuk od A do Z. Po naprawdę ostrej “burzy mózgów” oraz wnikliwej analizie branży, opracowaliśmy strategię marki, która doskonale łączy się z wartościami oraz misją firmy. Kluczem do sukcesu w tym przypadku okazał się prosty i czytelny przekaz. Tak bliski temu, czym firma zajmuje się na co dzień. Idea ukierunkowanego i zamierzonego ruchu okazała się strzałem w dziesiątkę.

CHARIZMA_Verstiuk_Brand-idea

CHARIZMA_Verstiuk_Pixels-GIF

Prosta harmonia

Najpełniej koncepcja ruchu została ukazana przez nas w logotypie Verstiuk. Logo inspirowane jest pojedynczym pikselem. Chcieliśmy bowiem podkreślić, że wszystko zaczyna się od prostego kształtu / pomysłu / punktu. To samo dotyczy kolorów, które podkreślają prostotę marki, inspirowanej figurami geometrycznymi.

CHARIZMA_Verstiuk_Identity

CHARIZMA_Verstiuk_Logo on white

Projekt ten łączy w sobie myśl przewodnią marki z subtelną elegancją. Logo było jednak wyłącznie jednym z elementów nowego wizerunku marki. Prostota, ruch, harmonia, ewolucja – taki przekaz stał się swoistym clou Verstiuk Production.

CHARIZMA_Verstiuk_Identity manual

CHARIZMA_Verstiuk_Logo-animation

CHARIZMA_Verstiuk_Brand-icons

CHARIZMA_Stanislav Verstiuk_Feedback

„Zwróciliśmy się do CHARIZMA, szukając nowoczesnej tożsamości marki, która odzwierciedlałaby naszą firmę. Od pierwszego dnia zespół był bardzo profesjonalny i pomocny. Cieszymy się, że Verstiuk ma wreszcie nową, odświeżoną identyfikację wizualną marki, która miejmy nadzieję, przetrwa wiele lat.”

 

Stanislav Verstiuk, Founder & CEO

Ranking wzrostu

Dziś marka nadal się rozwija, a jej klientami są firmy z całego świata. Na efekty nie trzeba było długo czekać – marka została wyróżniona przez Design Rush, znany serwis, który od lat docenia najlepsze agencje związane z marketingiem.

Co zrobiliśmy:

  • analiza marki
  • myśl przewodnia marki
  • strategia marki
  • Moodboards
  • Logo
  • identyfikacja wizualna
  • wzór Email
  • wytyczne social media
  • wzór prezentacji
  • księga znaku