CHARIZMA_TestArmy thumb

BRANDING / WEB DESIGN / SUPPORT

TestArmy

TestArmy specjalizuje się w testowaniu aplikacji mobilnych i oprogramowania. Można śmiało powiedzieć, że klienci TestArmy powierzają w ich ręce własny biznes. Wyniki testów, czy usprawnienie procesów użyteczności przekładają się bowiem na działanie całego przedsiębiorstwa, sprzedaż, a w konsekwencji na wyniki biznesowe. Wizerunek TestArmy musiał potwierdzać, że firma gotowa jest udźwignąć taką odpowiedzialność i przedstawiać markę jako eksperta w swojej branży.

CHARIZMA_TaxAGroup Logo 614x727

BRANDING / WEB DESIGN / DEVELOPMENT / SUPPORT

TaxAGroup

TaxAGroup to polska kancelaria podatkowa. Wartości bliskie firmie, takie jak partnerskie relacje i zaufanie, znalazły odzwierciedlenie w przyjaznej oraz intuicyjnej stronie internetowej. W przypadku tej firmy postawiliśmy na prostotę i czytelność, aby podkreślić cechy charakteryzujące markę TaxAGroup.

CHARIZMA_Aperio-614-727

BRAND IDENTITY / WED DESIGN / DEVELOPMENT

Aperio

Aperio to irlandzka firma konsultingowa, która zajmuje się doradztwem finansowym. Firma od dawna zastanawiała się, jak dotrzeć do młodych przedsiębiorców, którzy stawiają pierwsze kroki w świecie nowoczesnych technologii i finansów. Rebranding rozpoczęliśmy od opracowania DNA wizerunku marki, czyli cech, które wyróżniają Aperio na tle konkurencji. Dzięki temu pokonaliśmy stereotyp, że branża finansowa skazana jest na nudny i konserwatywny wizerunek.

CHARIZMA_Turtle Rover thumb

Strategy / Brand identity / User interface

Turtle Rover

Start-up potrzebuje mocnego wejścia na rynek. Szczególnie, jeśli jego inspiracją jest technologia kosmiczna, jak w przypadku marki Turtle Rover. Przeprowadziliśmy tę markę przez zmianę nazwy i identyfikacji wizualnej przy zachowaniu jej unikatowego charakteru. Dzięki temu firma nie straciła wcześniejszej rozpoznawalności.

CHARIZMA_Versitiuk thumb

Strategy / Branding

Verstiuk Production

Verstiuk to studio animacji, które nawet najbardziej skomplikowane zagadnienia potrafi przedstawić prosto i zrozumiale. Ten sam cel przyświecał nam przy tworzeniu identyfikacji wizualnej marki. Udało nam się zobrazować filozofię firmy, że złożone zagadnienia można przedstawić w prosty sposób.

CHARIZMA_Kodilla-thumbnail

Brand identity / User Interface / Web design

Kodilla

Kodilla jest uznawana za jedną z najlepszych szkół programistycznych w Polsce. Taka też powinna być jej strona internetowa. Postawiliśmy na funkcjonalność i strategię opartą na rozwiązaniach UX, czyli pozytywnych doświadczeniach użytkownika. W ten sposób odzwierciedliliśmy misję marki, którą jest edukacja w obszarze IT.

CHARIZMA_Hayatmart website thumb

Naming / Brand identity / Web design

Hayatmart

Ambitny start-up z branży e-commerce planuje podbić Półwysep Arabski i zostać gigantem rynku bliskowschodniego. Jednak najpierw Hayatmart zgłosił się do nas ze zleceniem zbudowania unikatowej marki, uszytej na miarę przyszłego imperium.