Branding jako początek drogi do sukcesu

Budowanie świadomości marki to proces. Tworząc strategię brandingową dla Twojej firmy, skupiamy się zarówno na teraźniejszości, jak i przyszłości Twojej marki. Wychodząc od pytania, w którym miejscu Twoja marka znajduje się obecnie, dochodzimy, do pytania, co chcesz osiągnąć za rok, za pięć, czy dziesięć lat.

 

Wyznaczamy cel i konsekwentnie realizujemy strategię, która Cię do niego doprowadzi. Podstawą efektywnego brandingu jest analiza marki,  tego w jaki sposób się komunikuje i jak jest odbierana przez swoją grupę docelowa. Dzięki temu możemy również poznać wartości oraz misję marki. Efektem tych działań jest spójny wizerunek marki. Począwszy od myśli przewodniej i nazwy, na komunikacji i pozycjonowaniu marki skończywszy.

CHARIZMA_dots2-1060-727

CHARIZMA_Break the rules

Rozwój jako przełamywanie schematów

To co zadziałało w przypadku Twojej konkurencji, niekoniecznie sprawdzi się u Ciebie. My mówimy Ci: Wyróżnij się albo zgiń. Schematy to ograniczenia, które zabijają kreatywność i hamują rozwój. Wszystko, co już było jest bezpieczne i pozwoli Ci przetrwać na rynku, ale nie sprawi, że odniesiesz sukces. Właśnie dlatego unikamy schematów jak ognia. Poznajemy Twój biznes wsłuchujemy się w potrzeby Twoich klientów i otworzymy przed Tobą nowe perspektywy. Sprawimy, że spojrzysz na swoją markę z zupełnie innej strony.

CHARIZMA_Branding studio_TEAM 1
CHARIZMA_Branding studio_TEAM 6

1 / 6

2 / 6

3 / 6

4 / 6

5 / 6

6 / 6

Silna marka, jako wyznacznik sukcesu

 

Naszymi klientami są zarówno znane i cenione firmy, które stały się liderami w swojej branży, jak i firmy, które dopiero stawiają pierwsze kroki na rynku. Choć marki te są na zupełnie innym etapie swojej biznesowej drogi, łączy je jedno – przemyślana strategia. Strategia taka musi uwzględniać ewolucję marki. Wychodzimy z założenia, że rozwój jest możliwy tylko wtedy, kiedy oparty jest na solidnych fundamentach, takich jak misja, cele i wartości marki.